Våren är här!

Den här tiden på året är så underbar, jag blir liksom kär på nytt. Kär i min man, min familj, mina vänner och nu i veckan alldeles knäsvag av IOGT-NTO.

Vadan detta kanske du undrar?!

Jo, i veckan var jag på afterwork som anordnades av Göteborgs och Bohusläns distrikt som lockade många medlemmar, från sju månader och uppåt. En härlig skara som avnjöt Afternoon Tea med nybakta scones. Mycket skratt och härliga samtal och kvällen avslutades med en tidspromenad som vanns av en av de yngsta. (Jag är nog lite jävig men stolt som en tupp!)

Tipspromenadvinster

Inte nog med denna trevlig tillställning, för plötsligt under kvällen kliver det in 4 personer som inte är medlemmar men som har sett våra centralensatsningar och som tyckte att det var dags att bli medlemmar. Kul!

image

Dessutom är ju alla årsmöten igång, i lördags var det super saturday, 11 distrikt genomförde sina årsmöten och själv befann jag mig hos Stockholms distrikt. Bra diskussioner och flera seminarium som engagerade många från distriktet. Sånt gör mig knäsvag och alldeles varm i hjärtat. Att se det ideella engagemanget som lockar många och som leder till en fantastisk gemenskap.

image

/Salam

 

 

 

 

Om fsbloggen

Här bloggar IOGT-NTO:s förbundsstyrelse om sitt arbete.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar